vineri, 18 februarie 2011

Cum sa transform din pdf in word (doc)?

Precum toti trecem prin scoala si mai ales in ultimii 10 ani s-au bazele referatelor redactate la calculator. Problema mare abia acum incepe! Vrand sa scutim timp in redactarea unui referat cautam pe internet diferite "surse de inspiratie", dar vrand a nu mai pierde timp si cu tastarea lui, vom copia pur si simplu in documentul nostru si ii mai dam noi putin aspect sa para redactat de noi, dar ne lovim de "problema cea mare" cele mai multe surse care le gasit sunt in format .pdf si nu putem copia continutul. In acest sens s-a gasit o rezolvare si anume: convertoarele pdf to word, urmand in acest sens sa va prezint tutorialul de azi cu un astfel de program cu totul gratuit.
Acestea fiind zise, trebuie descarcat un program care sa ne converteasca documentele si se poate descarca de aici, urmarind urmatoarea imagine:


Dupa ce am dat Download Now, acolo unde am aratat prin incercuire, ne va aparea fereastra Run file in care avem 2 optiuni, si anume: sa salvam fisierul undeva pe hdd-ul nostru ori sa rulam in mod direct prin Run instalarea programului. Eu am ales sa rulez in mod direct instalarea programuli ca imaginea de mai jos:


Apoi ne apare urmatoare imagine:


De aici incepe instalarea programului, urmatorii pasi fiind simpli dand "Next" de 4 ori, apoi "Install" si la sfarsit aparand imaginea cu "Finish".


Dupa ce am dat finish, prin asta terminand instalarea programului, acesta va rula in mod automat pe ecranul monitorului nostru, fiind bifata optiunea "Launch Some PDF to Word Converter" si aparand ca in imaginea de mai jos:


Pentru a incarca un fisier pdf in program, apasam pe iconita incercuita din imaginea de mai sus si ne va aparea o fereastra de unde noi trebuie sa selectam fisierul pdf pentru a-l converti (acum trebuie sa stiti unde aveti salvat respectivul fisier) si procedam ca in imaginile de mai jos (eu am avut fisierul pdf in folderul My Documents):


Am selectat fisierul pdf care ne intereseaza sa-l convertim in word, urmeaza sa mai efectuam o ultima operatiune si anume de a bifa in program respectivul fisier si de a da start, ca imaginea de mai jos:


Dupa ce am dat start asteptam sa ruleze programul si se va deschide la terminarea convertirii in mod automat respectivul fisier, acum in format word, unde noi putem sa facem modificari, sa copiem, sa stergem, etc. Ca o ultima informatie, programul va salva fisierul in format word exact in acelasi folder unde avem si fisierul pdf.

                      Va multumesc pentru vizionare si sper sa va ajute acest tutorial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu